Jump to content
TSM Forums
Sign in to follow this  
Guest Brian

Need war commercial tape recommendations

Recommended Posts

Guest Brian

My supplier just marked down a ton of WAR Commercial Tapes, so I'm wondering what is good. Here's what he has:

 

WAR

 

#3  Great History. 2/14/93. 100 min.  Lyger / Ultimo Dragon v. Samurai / Beastia Sarbahe(?); Tenryu / Ishikawa v. Hase / Fujinami; Kabuki v. Goto; Koshinaka / Kimura v. Fuyuki / Kitahara; Haku v. Tenta; Hara v. Choshu. ($25)

 

#4  Destiny.  3/3/93. 90 min.  Ultimo Dragon / Hirai v. Samurai / Leo; Orihara / Kitahara v. Koshinaka / Kobayashi; Tenryu / Ishikawa v. Choshu / Kido; Fuyuki v. Hashimoto; Kabuki / Haku v. Hara / Tenta. ($25)

 

 

WAR #17  "Mega Power".  12/4/94.  Tenryu v. Kitao; "Scramble War" : Vampiro, Bigelow, Kitahara; Orihara / Hirai v. Saturn / Kronus; Go / Hamaguchi v. Red / Blue; Ultimo Dragon / Mini Dragon v. Morgan / Morgan Jr.; Fuyuki / Jado / Gedo v. Kimura / Goto / Saito; Tachihikari v. Nagasaki. ($25)

 

Super Revolution '94. 1/5/94.  90 min.  Ultimo Dragon v. Ishinriki; Tenryu / Kitahara v. Mutoh / Samurai; Yasuraoka v. Takaiwa; Fuyuki / Hara v. Koshinaka / Goto; Kabuki v. Hirai; Orihara v. Smiley; Mascaras v. Pieroth Jr. ($25)

 

WAR v. NJPW.  90 min. Ultimo Dragon / Orihara v. Lyger / Samurai; Tenryu / Ishikawa v. Choshu / Hashimoto; Kabuki v. Fujinami; Tenta v. Leo; Slater v. Duk; Fuyuki / Kitahara / SS Machine / Hara v. Koshinaka / Kimura / Kobayashi / Saito ($25)

 

6/17/93.  90 min.  Tenryu v. Hashimoto; Hase v. Fuyuki; Muta v. Hara; Chono v. Kitao; Ultimo Dragon v. Honaga.  ($25)

 

War vs. New Japan.  10/1/93.  90 min.  Tenryu / Hara v. Hashimoto / Chono; Mascaras v. Ultimo Dragon; Orihara v. Saito; Super Strong Machine / Kitahara v. Goto / Saito; Tenryu / Hara v. Fujinami / Kido; Mascaras / Ultimo Dragon v. Tenta / Lane; SS Machine v. Fuyuki; Kitahara v. Aoyagi; Orihara v. Saito. ($25)

 

#16 South to North.  113 min.  Tenryu v. Hara; Ultimo Dragon / Mini Dragon v. Pierroth Jr. / Pierroth Jr. Kid; Hamaguchi / Tenryu v. Nagasaki; Duk; Iikura; Arashi; Fuyuki / Jado / Gedo v. Backlund / Caras / Vampiro; Hamaguchi / Backlund v. Gedo / Fuyuki.  ($25)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×