kkktookmybabyaway 0 Report post Posted September 19, 2007 Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) Arizona (Vern Gagne 1-2) d Baltimore (KingPK 1-2) 9-7 AZ: AZ/NE/DET/HOU/NYJ/KC/GB/SF/STL/CIN/OAK/DEN/CAR/NYG/CHI/TEN/19 BAL: BAL/NE/DET/IND/NYJ/KC/SD/PIT/STL/CIN/CLE/DEN/CAR/WAS/DAL/NO/28 DIFF: AZ/BAL, HOU/IND, GB/SD, SF/PIT, OAK/CLE, NYG/WAS, CHI/DAL, TEN/NO, 19/28 Buffalo (Bob Barron 2-1) d New England (nl-asshole 1-2) 7-5 BUF: BAL/NE/PHI/IND/NYJ/MIN/SD/SF/TB/SEA/CLE/DEN/CAR/NYG/DAL/NO/13 NE: BAL/NE/DET/IND/NYJ/MIN/SD/SF/STL/CIN/CLE/DEN/CAR/WAS/CHI/TEN/38 DIFF: PHI/DET, TB/STL, SEA/CIN, NYG/WAS, DAL/CHI, NO/TEN, 13/38 Detroit (Chazz 1-2) d by Philadelphia (Harley Quinn 3-0) 8-9 DET: BAL/BUF/DET/HOU/MIA/KC/SD/PIT/STL/CIN/OAK/DEN/CAR/WAS/DAL/TEN/20 PHI: AZ/BUF/DET/IND/NYJ/KC/GB/PIT/STL/CIN/CLE/DEN/ATL/NYG/DAL/TEN/24 DIFF: BAL/AZ, HOU/IND, MIA/NYJ, SD/GB, OAK/CLE, CAR/ATL, WAS/NYG Indianapolis (Prime Time Andrew Doyle 0-3) d by Houston (Bored 1-2) 4-9 IND: BAL/NE/DET/IND/NYJ/KC/SD/SF/STL/SEA/OAK/DEN/CAR/WAS/CHI/TEN/35 HOU: BAL/NE/DET/HOU/NYJ/MIN/GB/SF/TB/SEA/CLE/JAX/CAR/NYG/DAL/NO/20 DIFF: IND/HOU, KC/MIN, SD/GB, STL/TB, OAK/CLE, DEN/JAX, WAS/NYG, CHI/DAL, TEN/NO Miami (Spaceman Spiff 2-1) d N.Y. Jets (Gert T 0-3) 7-6 MIA: AZ/NE/DET/IND/NYJ/MIN/SD/PIT/TB/CIN/OAK/DEN/CAR/WAS/DAL/NO/23 NYJ: BAL/NE/DET/IND/NYJ/KC/SD/PIT/TB/CIN/OAK/DEN/CAR/WAS/CHI/NO/13 DIFF: AZ/BAL, MIN/KC, DAL/CHI Minnesota (Danville Wrestling 1-2) d by Kansas City (Alfdogg 2-1) 7-8 MIN: AZ/BUF/DET/HOU/NYJ/MIN/SD/SF/TB/CIN/OAK/DEN/CAR/WAS/DAL/TEN/23 KC: AZ/NE/DET/HOU/NYJ/KC/GB/SF/TB/SEA/CLE/DEN/CAR/WAS/CHI/NO/18 DIFF: BUF/NE, MIN/KC, SD/GB, CIN/SEA, OAK/CLE, DAL/CHI, TEN/NO San Diego (Porter 2-1) d by Green Bay (Vitamin X 2-1) 7-8 SD: BAL/BUF/DET/IND/NYJ/KC/GB/SF/STL/CIN/CLE/DEN/CAR/WAS/DAL/TEN/31 GB: AZ/BUF/DET/HOU/NYJ/MIN/GB/PIT/TB/SEA/CLE/DEN/CAR/WAS/CHI/TEN/24 DIFF: BAL/AZ, IND/HOU, KC/MIN, SF/PIT, STL/TB, CIN/SEA, DAL/CHI San Francisco (Bravesfan 2-1) d Pittsburgh (Kahran Ramsus 1-2) 6-4 SF: BAL/NE/DET/IND/NYJ/MIN/SD/SF/TB/SEA/CLE/JAX/CAR/WAS/DAL/NO/17 PIT: BAL/BUF/DET/IND/NYJ/MIN/GB/PIT/TB/SEA/OAK/DEN/ATL/WAS/DAL/NO/24 DIFF: NE/BUF, SD/GB, SF/PIT, CLE/OAK, JAX/DEN, CAR/ATL, 17/24 St. Louis (Canadian Guitarist 2-1) d Tampa Bay (Starvenger 1-2) 9-4 STL: BAL/BUF/PHI/IND/MIA/KC/GB/PIT/TB/SEA/OAK/DEN/CAR/NYG/DAL/NO/19 TB: AZ/BUF/DET/IND/NYJ/MIN/SD/SF/TB/CIN/OAK/DEN/CAR/WAS/CHI/NO/14 DIFF: BAL/AZ, PHI/DET, MIA/NYJ, KC/MIN, GB/SD, PIT/SF, SEA/CIN, NYG/WAS, DAL/CHI Cincinnati (Teke 2-1) d by Seattle (Redbaron51 3-0) 7-10 CIN: AZ/NE/DET/IND/NYJ/MIN/SD/PIT/TB/CIN/OAK/DEN/CAR/WAS/DAL/NO/28 SEA: AZ/BUF/PHI/IND/MIA/MIN/GB/SF/STL/CIN/CLE/DEN/CAR/NYG/DAL/TEN/XX DIFF: NE/BUF, DET/PHI, NYJ/MIA, SD/GB, PIT/SF, TB/STL, OAK/CLE, WAS/NYG, NO/TEN, 28/XX Cleveland (SFA Jack 2-1) d Oakland (Smues 1-2) 7-6 CLE: AZ/NE/DET/IND/NYJ/KC/SD/PIT/STL/SEA/CLE/DEN/CAR/WAS/DAL/NO/20 OAK: BAL/BUF/DET/HOU/MIA/MIN/SD/SF/STL/CIN/OAK/JAX/CAR/WAS/CHI/TEN/24 DIFF: AZ/BAL, NE/BUF, IND/HOU, NYJ/MIA KC/MIN, PIT/SF, SEA/CIN, CLE/OAK, DEN/JAX, DAL/CHI, NO/TEN Jacksonville (Always Pissed Off 1-2) d Denver (Canadian Chris 0-3) 9-6 JAX: BAL/NE/DET/IND/NYJ/MIN/GB/PIT/TB/CIN/OAK/JAX/CAR/WAS/DAL/TEN/17 DEN: BAL/NE/DET/IND/NYJ/MIN/SD/PIT/TB/SEA/OAK/DEN/CAR/WAS/DAL/TEN/20 DIFF: GB/SD, CIN/SEA, JAX/DEN Carolina (Fazzle 3-0) d Atlanta (King 2-1) 8-6 CAR: BAL/NE/DET/IND/NYJ/MIN/GB/PIT/STL/CIN/CLE/JAX/CAR/WAS/CHI/TEN/19 ATL: BAL/NE/DET/IND/MIA/KC/SD/PIT/STL/CIN/OAK/DEN/CAR/WAS/CHI/NO/13 DIFF: NYJ/MIA, MIN/KC, GB/SD, CLE/OAK, JAX/DEN, TEN/NO, 19/13 N.Y. Giants (Cartman 1-2) d by Washington (Human Fly 2-1) 7-5 NYG: BAL/NE/DET/IND/NYJ/MIN/SD/SF/TB/CIN/OAK/DEN/CAR/WAS/DAL/NO/20 WAS: AZ/NE/DET/IND/NYJ/MIN/GB/SF/STL/SEA/CLE/DEN/CAR/WAS/DAL/TEN/20 DIFF: BAL/AZ, SD/GB, TB/STL, CIN/SEA, OAK/CLE, NO/TEN, 20/20 Dallas (Hawk 34 1-2) d Chicago (Agent of Oblivion 1-2) 8-4 DAL: AZ/NE/DET/IND/NYJ/MIN/SD/PIT/STL/CIN/CLE/DEN/CAR/WAS/DAL/TEN/26 CHI: BAL/BUF/PHI/IND/MIA/KC/SD/SF/STL/SEA/OAK/DEN/CAR/WAS/CHI/NO/25 DIFF: AZ/BAL, NE/BUF, DET/PHI, NYJ/MIA, MIN/KC, PIT/SF, CIN/SEA, CLE/OAK, DAL/CHI, TEN/NO, 26/25 Tennessee (Cuban Linx 2-1) d by New Orleans (Cena's Writer 2-1) 4-6 TEN: BAL/BUF/DET/IND/NYJ/MIN/SD/PIT/TB/SEA/OAK/DEN/CAR/WAS/CHI/TEN/24 NO: AZ/BUF/PHI/IND/NYJ/MIN/SD/SF/STL/CIN/OAK/DEN/CAR/NYG/DAL/NO/27 DIFF: BAL/AZ, DET/PHI, PIT/SF, TB/STL, SEA/CIN, WAS/NYG, CHI/DAL, TEN/NO, 24/27 Share this post Link to post Share on other sites
CanadianChris 0 Report post Posted September 19, 2007 Denver - 20 Baltimore New England Detroit Indianapolis N.Y. Jets Minnesota San Diego Pittsburgh Tampa Bay Seattle Oakland Denver Carolina Washington Dallas Tennessee Share this post Link to post Share on other sites
alfdogg 0 Report post Posted September 19, 2007 Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) KC - 18 Share this post Link to post Share on other sites
Red Baron 0 Report post Posted September 20, 2007 Arizona Buffalo Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis Miami Minnesota Green Bay San Francisco St. Louis Cincinnati Cleveland Denver (3.5) (4.5) Carolina N.Y. Giants Dallas Tennessee Share this post Link to post Share on other sites
Cuban Linx 0 Report post Posted September 20, 2007 Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) Tennessee - 24 points Share this post Link to post Share on other sites
KingPK 0 Report post Posted September 20, 2007 Baltimore (7.5) New England (15.5) Detroit (6.5) Indianapolis N.Y. Jets (3.5) Kansas City (2.5) (4.5) San Diego Pittsburgh (9.5) St. Louis Cincinnati Cleveland Denver (3.5) (4.5) Carolina Washington (4.5) Dallas New Orleans (4.5) BAL - 28 points. Share this post Link to post Share on other sites
Danville_Wrestling 0 Report post Posted September 20, 2007 Minnesota - 23 Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) Share this post Link to post Share on other sites
HarleyQuinn 0 Report post Posted September 20, 2007 Philadelphia: 24 Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) Share this post Link to post Share on other sites
starvenger 0 Report post Posted September 21, 2007 Tampa - 14 points Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) (sinking feeling they'll cover though) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) Share this post Link to post Share on other sites
Brett Favre 0 Report post Posted September 21, 2007 Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) New Orleans - 27 Share this post Link to post Share on other sites
Kahran Ramsus 0 Report post Posted September 21, 2007 Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) Steelers - 24 Pts Share this post Link to post Share on other sites
teke184 0 Report post Posted September 21, 2007 Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) Cincy will score 28 Share this post Link to post Share on other sites
Spaceman Spiff 0 Report post Posted September 22, 2007 Miami - 23 Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) Share this post Link to post Share on other sites
Human Fly 0 Report post Posted September 22, 2007 Washington Redskins - 20 Points Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) - What a crap game this is. (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) Share this post Link to post Share on other sites
Bored 0 Report post Posted September 22, 2007 Texans - 20 points Baltimore New England Detroit Houston N.Y. Jets Minnesota Green Bay San Francisco Tampa Bay Seattle Cleveland Jacksonville Carolina N.Y. Giants Dallas New Orleans Share this post Link to post Share on other sites
fazzle 0 Report post Posted September 22, 2007 Carolina - 19 points Baltimore New England [as a Bills fan, I hate making that pick. But Buffalo is just god-awful this year] Detroit Indianapolis N.Y. Jets Minnesota Green Bay Pittsburgh St. Louis Cincinnati Cleveland Jacksonville Carolina Washington Chicago Tennessee Share this post Link to post Share on other sites
Guest Tzar Lysergic Report post Posted September 22, 2007 @ Baltimore (7.5) Buffalo @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis Miami @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego San Francisco St. Louis @ Seattle (3.5) @ Oakland (3.5) @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Washington (4.5) @ Chicago (3.5) @ New Orleans (4.5) Bears-25 Share this post Link to post Share on other sites
CanadianGuitarist 0 Report post Posted September 23, 2007 Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) - That's too many against a team that played them pretty well the last few years. Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) I have to take this, even if I'm worried about the half-point spot. Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) St. Louis scores 19. Good luck, all. Share this post Link to post Share on other sites
bob_barron 0 Report post Posted September 23, 2007 Baltimore New England Philadelphia Indianapolis N.Y. Jets Minnesota San Diego San Francisco Tampa Bay Seattle Cleveland Denver Carolina N.Y. Giants Dallas New Orleans Buffalo- 13 Share this post Link to post Share on other sites
Fökai 0 Report post Posted September 23, 2007 Baltimore New England Detroit Indianapolis N.Y. Jets Minnesota San Diego San Francisco Tampa Bay Seattle Cleveland Jacksonville Carolina Washington Dallas New Orleans SF - 17 Share this post Link to post Share on other sites
Steve J. Rogers 0 Report post Posted September 23, 2007 Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) Sadly, 36 by the Washington Redskins Share this post Link to post Share on other sites
Prime Time Andrew Doyle 0 Report post Posted September 23, 2007 Arizona @ Baltimore (7.5) Buffalo @ New England (15.5) Detroit @ Philadelphia (6.5) (6.5) Indianapolis @ Houston Miami @ N.Y. Jets (3.5) Minnesota @ Kansas City (2.5) (4.5) San Diego @ Green Bay San Francisco @ Pittsburgh (9.5) St. Louis @ Tampa Bay (3.5) Cincinnati @ Seattle (3.5) Cleveland @ Oakland (3.5) Jacksonville @ Denver (3.5) (4.5) Carolina @ Atlanta N.Y. Giants @ Washington (4.5) Dallas @ Chicago (3.5) Tennessee @ New Orleans (4.5) Indy 35 points Share this post Link to post Share on other sites
Gert T 0 Report post Posted September 23, 2007 Arizona @ Baltimore (7.5) - Baltimore Buffalo @ New England (15.5) - New England Detroit @ Philadelphia (6.5) - Detroit (6.5) Indianapolis @ Houston - Indy Miami @ N.Y. Jets (3.5) - NY Jets Minnesota @ Kansas City (2.5) - Kansas City (4.5) San Diego @ Green Bay - San Diego San Francisco @ Pittsburgh (9.5) - Pittsburgh St. Louis @ Tampa Bay (3.5) - Tampa Bay Cincinnati @ Seattle (3.5) - Cincy Cleveland @ Oakland (3.5) - Oakland Jacksonville @ Denver (3.5) - Denver (4.5) Carolina @ Atlanta - Carolina N.Y. Giants @ Washington (4.5) - Washington Dallas @ Chicago (3.5) - Chicago Tennessee @ New Orleans (4.5) - New Orleans NY Jets 13 points Share this post Link to post Share on other sites
Danville_Wrestling 0 Report post Posted September 23, 2007 I might go down 3 in my matchup due to the half points. I need SD to put up another score and Minnesota to cut into the Chiefs lead. Share this post Link to post Share on other sites
USC Wuz Robbed! 0 Report post Posted September 23, 2007 Pretty sure I lose. Share this post Link to post Share on other sites
KingPK 0 Report post Posted September 23, 2007 Man, I need quite a rally in the late games to top Verne. Share this post Link to post Share on other sites
CanadianChris 0 Report post Posted September 23, 2007 I lose again. First time I've ever started 0-3. First time I've ever been three games under .500, too, I think. Share this post Link to post Share on other sites
HarleyQuinn 0 Report post Posted September 23, 2007 If the Giants hold on, I'll move to 3-0 with another win over an NFC opponent. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Vitamin X Report post Posted September 23, 2007 And now I have to rely on the Bears for the win? Yuck. Share this post Link to post Share on other sites
USC Wuz Robbed! 0 Report post Posted September 23, 2007 And now I have to rely on the Bears for the win? Yuck. ? You already won. You went 5-1 so far on differing picks. Share this post Link to post Share on other sites